sobota, 5 października 2013

Kuba

Planowałam dziś małą sesję z Kubą.. Właśnie - planowałam :-)
Prośby, przekupstwa.. Niestety - nic nie pomogło - przepadł przy rozbijaniu orzechów.. 
Cóż.. Urok jesieni! 
Jednak nie rezygnując zupełnie z planów zrobię krótki mix z jego zdjęciami. 
I nie martwcie się - nie zanudzę Was widokiem orzechów :-)
___________________________________________________________________________________









Kocham Cię, wiesz? 
Jeszcze nie raz to powtórzę.












 




 


___________________________________________________________________________________

Na dziś tyle ;-)
Dopracowuję szczegóły swojej małej misji i mam nadzieję, że już niedługo będę mogła się z Wami podzielić dawką nowych, fajnych zdjęć ;-)
Oby tylko pogoda dopisała!
A tymczasem... Żegnam się.
Zapraszam na Facebook'a i widzimy się w kolejnym wpisie! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Katarzyna klimatyczna

Zabijcie!  Czemu mnie tyle nie było? Sama nie umiem odpowiedzieć.  Gdzieś pobłądziłam i musiałam znowu złapać siłę. Tak, działo się.. Na...