środa, 23 października 2013

Monika i Wiktoria

Monikę już znacie. Poznajcie w takim razie Wiktorię :-)
Spontaniczny wypad na jesienny spacer moich dwóch panienek i kilka nowych zdjęć. W końcu! 
Małymi krokami moja kontuzja się stabilizuje, więc pozwoliłam sobie na krótki spacer. Szkoda by było nie wykorzystać takiej pogody...;-)
Zapraszam teraz do obejrzenia efektów naszego spotkania.
Miejsce: Serniki, nad stawem.

 



  

 




































Na dziś tyle ;-)
Jeszcze kilka zdjęć z tego dnia na pewno będziecie mieli okazję zobacyzć.
Jednak ciąg dalszy w kolejnym wpisie! 
ENJOY!


Zapraszam również na FACEBOOKA
Gdyby ktoś miał ochotę na podobną sesję - wystarczy wiadomość.
Buziaki! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Katarzyna klimatyczna

Zabijcie!  Czemu mnie tyle nie było? Sama nie umiem odpowiedzieć.  Gdzieś pobłądziłam i musiałam znowu złapać siłę. Tak, działo się.. Na...