wtorek, 1 października 2013

Z rodziną na zdjęciach..

.. wychodzi się dobrze?
Obiecany wpis, idąc za ciosem.
Dziś zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji rodzinnych i chwili refleksji ;-)
___________________________________________________________________________________

Pamiętam o tym co jest dla mnie najważniejsze
Moja rodzina zajmująca pierwsze miejsce





















Szanujcie mamę, 
ona dała wam najwięcej













 Dobrze jest mieć kogoś u boku
Kiedy los nie sprzyja i spada masa kłopotów
Samemu ciężko postawić kilka kroków
Potrzebny spokój i wasze wsparcie


 
    zawsze staram się być dla was dobrym ojcem


  

     Wszystko co mam to wy.



Dobrze jest mieć na kogo liczyć


 

To dla was, bo gdyby nie wy, nie byłyby takie piękne sny
Nie miałbym dokąd iść, gdyby nie wy, życie nie miałoby sensu
Zawsze będziecie na pierwszym miejscu
 


 ... I zrozumieć jak ważne jest być rodziną !

________________________________________________________________________

Na zakończenie dorzucę utwór, którym się inspirowałam -> znajdziecie go tutaj KLIK

Dziś na zdjęciach: Mariusz, Mateusz, Kuba, Michał, Mikołaj, Paulina, Mariusz, Sylwia, Michalina, Przemek, Klaudia, Ania, niezastąpieni Babcia i Dziadek oraz gościnnie z moim udziałem. Dzięki wam wielkie! ;-)

I oczywiście na zakończenie zapraszam na Facebooka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Katarzyna klimatyczna

Zabijcie!  Czemu mnie tyle nie było? Sama nie umiem odpowiedzieć.  Gdzieś pobłądziłam i musiałam znowu złapać siłę. Tak, działo się.. Na...