środa, 2 października 2013

Rodzinnych ujęć kilka

W związku z Waszym sporym zainteresowaniem ostatnim wpisem - przygotowałam część drugą sesji rodzinnych. Będą to ujęcia z dotychczasowych sesji, które widzieliście + dorzucę coś nowego ;-)

Za to w kolejnym wpisie przygotuję prezentację zdjęć na zupełnie na inny temat! 
ZAPRASZAM :-)
___________________________________________________________________________________









Chcę Wam dać bezpieczeństwo, miłość,
szczęście i wszystko co najważniejsze















Moje szczęście zajmujące pierwsze miejsce




Zastrzyk pozytywnej energii każdego dnia







Zawsze z Tobą - wyciągnięta ręka
















___________________________________________________________________________________

Dzisiaj na zdjęciach: Michał, Mikołaj, Michalina, Sylwia, Kuba, Weronika, Klaudia Paweł, Ania, Babcia Bożenka, Babcia Róża oraz gościnnie - ja.
Dziękuję pięknie.
Kiedy wracam do wszystkich tych zdjęć uśmiech od razu pojawia się na twarzy ;-)

Dla wszystkich, którzy mają ochotę na sesje rodzinne, ze swoimi pociechami, czy jakiekolwiek inne - ZAPRASZAM - wystarczy wiadomość :-)

Znajdziecie mnie również na Facebook'u.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Katarzyna klimatyczna

Zabijcie!  Czemu mnie tyle nie było? Sama nie umiem odpowiedzieć.  Gdzieś pobłądziłam i musiałam znowu złapać siłę. Tak, działo się.. Na...